torsdag 18 december 2008

tyvär

jahapp..inte skrivit såå mycket på sistone..
har haft det ganska jobbigt nu..
efter att jag och hästen har varit på väg upp och klara våra svåra tider till att försöken att sälja henne under senaste året..

har vi nu kommit till den del tillsammans där vi kommer att skiljas åt.
folk har varit och kollat på henne och veterinärer har varit ut..

men tyvärr har det efter många om och men visats sig att hennes instabila lynne och psyke nu har gjort att hon komemr att tas bort i januari månad.
vist många trott att jag inte gett henne nog många chanser..
medans jag under dom senaste 3 åren knappt kunnat rida henne pga hennes psyke.
jag har slängt ut hundra tusen tals kronor på tränare veterinärer tillridare och nästan allt man kan tänka dig.
men inget har gjort henne lugn i sig själv och nog säker som ridhäst för att någon eller ens jag längre vill sitta på henne.
det har blivit så illa att hon inte längre lyssnar när man ska ta ut henne
i hagen..

vist att det anna gjorde med henne gjorde henne lugn ett tag..

men när hon försvann var allt tillbaka igen..
och tyvärr kunde hon inte köpa henne...
så bara några dagar innan jag fyler 19 ska jag då ta bort min älskade häst Camb
ria..






kan även säga att jag oxå har bokat in min första tatuering..




På denna kommer jag skriva..



Cambria
1995-2009


Inga kommentarer: